Shop Mobile More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
April 19, 2008
Image Size
3.2 MB
Resolution
1440×1800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,881
Favourites
12 (who?)
Comments
56
Downloads
125
×
iLust by Delta909 iLust by Delta909
My Ex I moved on :P lol.
Add a Comment:
 
:iconvlader:
Vlader Featured By Owner May 15, 2009
Hey esta muy padre tu desktop y mas el wallpaper!

Donde lo puedo conseguir?
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner May 15, 2009
Aqui tienes el wall amigo [link] disfrutalo ;).
Reply
:iconvlader:
Vlader Featured By Owner May 15, 2009
Muchas gracias amigo esta genial:D!
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner May 15, 2009
De nada otra cosa que se te ofresca nadamas dime ;).
Reply
:iconvlader:
Vlader Featured By Owner May 15, 2009
Igualmente para ti, aquí estamos para lo que se te ofrezca; muchas gracias y Que tengas un excelente día!
Reply
:iconcanaris1780:
canaris1780 Featured By Owner Apr 28, 2008
Sweet setup, pitty for the ex :)
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 29, 2008
hahaha thanks for the comment :D.
Reply
:iconsinedrock:
sinedrock Featured By Owner Apr 22, 2008
perfect shot
wall very cool :)
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 22, 2008
Thanks M8 :D.
Reply
:icontechkno:
techKno Featured By Owner Apr 22, 2008
Awesome shot bro :clap:
Love the wall :D

:+fav:
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 22, 2008
Thanks :peace:
Reply
:icondanilux:
Danilux Featured By Owner Apr 21, 2008  Professional Interface Designer
Hot wall bro =D
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 21, 2008
Thanks bro ;) :peace:
Reply
:iconcervantes85:
cervantes85 Featured By Owner Apr 21, 2008
very nice shoot
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 21, 2008
Thanks bro :D.
Reply
:icondiiih:
Diiih Featured By Owner Apr 20, 2008
amazing buddy.
beauty wall. ! =D
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Thanks :peace:
Reply
:iconpoulnyrup:
PoulNyrup Featured By Owner Apr 20, 2008
Mmmm... Very nice! :clap:

Btw: Awesome folder icons! - Any chance they're ported to .iconpackage for Windows?
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Hey bro no i dont know of an IP oficial port but over @ HWGUI there is a conversion into PNG and ICO and you could use the ICO to make your pack bro ;) thanks for the comment :peace:
Reply
:iconjr007:
JR007 Featured By Owner Apr 20, 2008
Wait...you stole my girl...but you can have her, I'm already done. ;)

Nice shot!
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Hahaha thanx :peace:
Reply
:iconjoaopedro007:
joaopedro007 Featured By Owner Apr 20, 2008
Awesome shot, mate.
Beautiful wally and great icons!
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Thanks mate :D.
Reply
:iconguitux:
GuiTuX Featured By Owner Apr 20, 2008
Nice one ;)
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
:peace: thanks :D.
Reply
:iconturnpaper:
turnpaper Featured By Owner Apr 20, 2008  Professional Photographer
this is definitely outstanding my friend. that wallpaper is so crisp and clean.... I love her eyes and nice touch with the apple ;)
only thing I think you are missing in your Mac shots is a rounded toolbar.
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Thanks man appreciate the comment ;) yeah Ill give that link a shot I have lots to learn thanks for the Fav ;) :peace:
Reply
:icondlab:
dlab Featured By Owner Apr 20, 2008  Professional Artist
Ur ex?? :rofl:
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Yes :P Jk man ofcourse not she isnt one of my favorites but in this wall she looks amazing so i had to use it ;). :peace:
Reply
:iconelkendall:
elkendall Featured By Owner Apr 20, 2008
nice setup my friend
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Thanks bro after i saw that video de el perro chaketero you sent me puse caliente lol :D.
Reply
:iconjazzava:
jazzava Featured By Owner Apr 20, 2008
Hihi ! Did you stamp her with an apple ? :lol:
The color look so smooth... Aquave looks perfect ! :D
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Thanks jaz for the comment lol did i stamp her? :eyes: lol :D.
Reply
:iconstriker612:
Striker612 Featured By Owner Apr 20, 2008
looks great, nice ex ;p
:D
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
hahaha thanks man ;).
Reply
:icontommyh84:
tommyh84 Featured By Owner Apr 20, 2008
Link to wall?

Please ;-)
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
The wall is a wall mod by me here is the original wall --->[link] here is my Mod ---->[link] enjoy ;).
Reply
:icontommyh84:
tommyh84 Featured By Owner Apr 21, 2008
Thanks alot

Awesome mod :-)
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 21, 2008
No prob :P.
Reply
:iconmisterlong:
MiStErLoNg Featured By Owner Apr 20, 2008
very cool desk, really
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
THanks dude :D.
Reply
:iconsv84:
SV84 Featured By Owner Apr 20, 2008
looks really nice... =D
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Thanks :D.
Reply
:iconkrissirk:
krissirk Featured By Owner Apr 20, 2008
very nice shot :nod:
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Thanks bro appreciate it :D.
Reply
:iconkrissirk:
krissirk Featured By Owner Apr 21, 2008
;)
Reply
:iconplay337:
Play337 Featured By Owner Apr 20, 2008
Really good shot and sexy wall :D
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Thanks man yeah the wall is great :P.
Reply
:iconmiscbeep:
miscbeep Featured By Owner Apr 20, 2008  Hobbyist General Artist
You still don't have candybar!?
Awesome folder icons to be honest xD
Reply
:icondelta909:
Delta909 Featured By Owner Apr 20, 2008
Thanks bro yeah I have candybar :D thanks for the comment :peace:
Reply
Add a Comment: